piątek, 2 sierpnia 2013

Test...

Dzisiaj przetestuje jeszcze dla Was , kredkę do oczów
Marka: Englend ( zakupione w AVON).
Kolor: Czarny i Szary.



Kredka.Będzie mieć dość wysoką ocenę...Ponieważ bardzo , ale to bardzo mnie zachwyciła. Rzadko kiedy używam kredek do oczów , ale teraz się skusiłam po nie drogiej cenie.Kredka jest dwukolorowa.Łatwo się ściera . Wystarczy odrobinę kremu lub ( w moi wypadku balsam do oczów ) i już po kredce.Jedyna wada to że szary kolor jest mniejszy niż czarny ,i źle się ją struga.



Kolor szary: Jest bardzo dobry , lekko się rozchodzi z gładkością , nie zostawia grudek ani niczego innego ładnie błyszczy.Łatwo się go ściera .Lecz jest go mniej niż czarnego.









Kolor czarny: W przeciwieństwie
do szarego jest go więcej i twardziej się rozchodzi .Niestety jest gorszy.





                                                         A tak wyglądają na ręce.


Ocena: Nie mam się czym rozpisywać , na jak widać...7\10 , to dobra ocena odejmuje o to że koloru czarnego było więcej niż srebrnego. Cena jest bardzo zmyślna 5.99 , jak najbardziej polecam ten zakup :)






4 komentarze:

  1. super blog :))) obserwuję :)))
    zapraszam do mnie : http://victoriacam.blogspot.com/ :)))
    Rock 'N' Roll Baby!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam kredek do oczu. Ta bluzka jest fajna. Wygląd bloga bardzo mi się podoba. Uwielbiam czarny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Blog krytyka-ocena.blogspot.com zostaje usunięty i nie będzie opcji, żebyś dostała ocenę lecz zapraszam na te dwie ocenialnie- tajemnicza-ocena.blogspot.com świat-krytyki.blogspot.com Przepraszamy za problem

    Govinda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie używam kredek do oczu.Rzeczywiście jest w bardzo przystępnej cenie.Może się skusze,i kupię sobie taką kredkę;P.

    OdpowiedzUsuń