czwartek, 1 sierpnia 2013

Błyszczyk AVON.......

Dzisiaj przedstawię wam błyszczyk od Avonu ,koloru różowego.

 
             Marka : Avon
             Kolor : Róż
             Pojemność: 6ml.
           
         

     Glazeaear sparkle!!(Iskrzący Błyszczyk)


                 
Iskrzący błyszczyk do ust.
Nawilża.
Pielęgnuje.
Super lśniący.
Komfort noszenia.












Ja uważam że nie jest zbyt dobry Dlaczego? Jedyne co jest ładne to kolor , a co z resztę do bani ,oj przepraszam jeszcze faktycznie jest komfortowy nie spływa to chyba jedyne jego zalety!!PO pierwsze wcale,ale to wcale nie pielęgnuje , ja jak go nałożyłam musiałam od razu go ściągać tak mi usta piekły dopiero tak za 5 razem trochę mniej ... Lśni? Tak to chyba prawda w moim wypadku ładnie wyglądał na ustach. Nawilża to chyba jeszcze następny jakiś żart ? On wcale nie nawilża mi je wysuszył usta zaczęły mi pękać.A po jeszcze któreś włosy z pędzelka wylatują ..A nie wspomnę już o cenie!!!




Moja ocena jest bardzo niska , a dokładnie jest to 4\10 . Włoski z pędzelka się rozlatują , Wysusza nie nawilża, wcale nie pielęgnuje.A najbardziej w tym wszystkim złości mnie producent który zapewnia ze jest to najlepszy błyszczyk na rynku.Nie wiem może je mam wrażliwsze usta czy co? Ale na mnie tak działał wiec z tond ta ocena..Aha i i cena zapomniałam 11.99....( jak się przyjrzycie zobaczycie ze nie które włoski są uszkodzone   co ja mówię nie które prawie cała góra)






1 komentarz:

  1. Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem jednak zrezygnowałam z niego i kupiłam balsam do ust. Jednak dobrze zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń