niedziela, 4 sierpnia 2013

Jak zrobić mydło w płynie\płyn do kąpieli:)

Jak sama nazwa wskazuje w tej notce pokaże wam jak zrobić płyn do kąpieli lub mydło wpłynie ..Kupując produkty w sklepie narażamy się na różne chemikalia z ich strony , szczególnie z działu kosmetyki ( to zależy niektóre mniej niektóre więcej).I dlatego pokaże wam jak zrobić nieszkodliwe kosmetyki. Bo która z nas nie chciała by wyglądać pięknie i zrobić coś dla urody?

Dodatkowe Informacje:
# Jeśli chcemy aby był rzadszy ( w poście zobaczycie dlaczego) , dodajemy wody i znowu czekamy aż zgęstnieje , ale nie za bardzo :).
# Gęstość piany często zależy od rodzaju wody : Jeśli jest woda chlorowana piany będzie mniej ,ale jeśli woda źródlana piany jest w sam raz:). 
# Aha jak to zgęstnieje przez noc uwaga !!!Nie zabijcie się :).
# Czas robienie to około 30min + Czas stygnięcia ( ok 12h).




A do zrobienie będą nam potrzebne :



1.Pudełko , lub butelka.





2 Gorąca woda ( 2 szklanki ) Na moje opakowanie ..






3 Kostka szarego mydła .(Ja tyle zużyłam ).






4 Coś do mieszania ( ja mieszałam ołówkiem , ponieważ łyżka się nie zmieściła .






5 Nóż.






6 Dwie kartki.( Użyłam z magazynu z roku 2007:)






7.Barwnik ( obojętnie jaki ) , ale nie obowiązkowo .Ja użyłam 4 po 6ml.






8. Jakiś zapach , może być to olejek zapachowy , ale najzdrowsze jest typu , miód , cytryna , pomarańcz , mandarynka itp.




    Sposób przygotowania,




1.Weź kartki .





2 Jedną rozłóż drugą zwiń w rulon.





3 Tą zwinięta w rulon włóż do pojemniczka.




4 Zacznij kroić mydła o tak.





5 wsyp mydła do tego rulonika .





6 Wlej wodę .




7 Mieszaj






8 wlej barwnik.





9.Mieszaj .






10. wyciśnij sok ( ja z cytryny ).






11. Wlej sok .






12 Mieszaj.






13. Odstaw do wystygnięcia około 12h.






14 Tak to wygląda.

15( jeśli chcecie rzadsze dajcie do pojemnika wody ). I znowu czkajcie .  





                                               
Ps przepis jest mój : Więc proszę o NIE KOPIOWANIE:)

5 komentarzy:

  1. hmmm no nie wiem chyba jednak z tego akurat nie skorzystam, ale może ktoś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę blog nie w moim stlu i nie ta temtyka, ale i tak mi się podoba. Zauroczyłaś mnie kursorem. Skąd go masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nwm Missin go ściągneła ,, jak wroci to ci powiem ok

      Usuń
  3. Hmm,nawet fajne to mydło.Może kiedyś spróbuję je zrobić.Blog mi się bardzo podoba:)
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze spróbować:> http://blogjowita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń